.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ايرنا تخريب نكند ،شايد شرمنده شفقت گردد...
ايرنا تخريب نكند ،شايد شرمنده شفقت گردد...

... با قدرت تمام آمده ام و با قدرت به کار خود ادامه می دهم و توجه ای به شایعات و تخریب کنندگان خود ندارم ... خدمت به مردم را ارج می نهم و با تمام وجود دقایق را غنیمت شمرده و از فرصت ها حداکثر استفاده را میکنم تا گامی در جهت حل مشکلات مردم بردارم...

این سخنی بود که استاندار مازندران در جمع خبرنگاران به زبان آورد.
وزیر کشور نیز دو روز پیش ابراز رضایت عمیق خود را از خدمات صادقانه مهندس شفقت بیان داشت و به صراحت از چگونگی ایجاد وحدت، یکپارچگی و خدمت خالصانه به زبان آورد...

استان مازندران در حالی دست خوش تحرکات تخریبی افراد خاصی است که در طول خدمت استانداران پیشین چنین همگرایی ، همدلی مسئولین، ائمه جمعه ، نمایندگان و روحانیون به خود ندید.

مهندس شفقت با گام های بلند و دلسوزانه خود توانسته بی سابقه ترین یکپارچگی در مسئولین استانی را بوجود آورد.
همگرایی در خدمت، همایش بزرگ روحانیون استان در قم، جلسات پی در پی و منظم با ، ائمه جمعه ، نمایندگان مجلس، نشست های متعدد با دانشجویان و نخبگان استان و توجه ویژه به اولویت های رو به رشد استان از جمله توسعه صنعت، گردشگری، کشاورزی و ... نشان دهنده تفکر توسعه نگری، وحدت و یکپارچگی بی سابقه استان توسط شفقت بوده است.

تخریب چهره خدوم، زحمتکش، صادق و متعهد این خدمتگزار زمانی آغاز شد که دکتر احمدی نژاد زبان تشکر از وی را در سفر خود به استان ابراز داشته و وزیر کشور نیز، در جلسه اخیر با مدیران دستگاههای اجرایی استان اقدامات بی شائبه ایشان را ستود.
آنچه باعث تامل و تعمق ويژه است ، وقتی یک بخشدار یا یک فرماندار در چنین شرایطی تغییر نمی یابند، در آستانه انتخابات چه کسانی از چنین فضای خبری کذب سود می برند و اهداف تاریکشان چیست؟

در حالی که استان مازندران، در فراهم آمدن وحدت و همدلی در طول سال های گذشته به این اندازه موفق نبوده است، چه کسانی از این شایعات نفع برده که هراز گاه با صحنه سازی های خبری خود، به تخریب چهره های اصولگرای دولت نهم می پردازند.

شفقت استاندار مازندران، در حالی که در مناطق محروم روستا های مازندران به بازدید خود مشغول بود، این بار، از سوی خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) و توسط یک کج اندیش خبر ساز مورد تخریب قرار گرفته تا شاید بتواند طعم شایعه سازان را با يك خبر كذب  شیرین سازد....

هر چند در کمتر از چند ساعت این خبر توسط استانداری مازندران به شدت تکذیب شد و سردار رویانیان در گفتگو با خبرگزاريها این شایع را رد و بي اساس خواند و با تاكيد بر اينكه هم‌اكنون به عنوان رييس رانندگي و راهنمايي ناجا با قدرت در حال كار هستم در حال حاضر درگير برنامه‌هاي طرح نوروزي هستم و به اين چيز‌ها فكر نكرده‌ام.

آنچه مایه تاسف عمیق دوستداران نظام می باشد، این است که چرا این چنین شایعات از خروجي يك خبرگزاری معتبر بوده است درج گرديده ، باید دید مسئولین خبرگزاری از این اقدامات نامناسب خود چه پاسخی به شیفتگان خدمت و دوستداران نظام اسلامی خواهند داد.

شاید ایرنا شرمنده شفقت گردد.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد قلي نژاد 11 اسفند 1386
آقا عبدالله باسلام دست شما درد نكند از اين همه حسن توجه به جلوگيري از تنش و فراهم سازي همگرايي و وحدت بين مسئولين .....................
نا شناس 12 اسفند 1386
بنظر من شفقت تا دولت بعدي هم ماندگار است .اگر دوره بعد خدا نخواسته احمدي نژاد راي هم نياورد و كسي ديگر رئيس جمهور شود شفقت استاندار ميماند.
نا شناس 12 اسفند 1386
باباانصافا بنده خدا خيلي تلاش كرده و الحق موفق بوده
احمد رسول زاده 12 اسفند 1386
با سلام
البته آقاي شفقت مشغول خدمت هستند و خدا هم ياورشان باشد اما رييس جمهور استانداري را طلب مي كند كه هم كار زياد بكند و هم اهل طرح و برنامه باشد. جوري مطلب ننويسيد كه اگر يك روزي آقاي رويانيان به جاي آقاي شفقت آمد تمام حرفها دروغ جلوه كند. بحث انتخاب آقاي رويانيان جديد نيست و از اين كه در اين چند روزه مطرح شده شايد به خاطر تست كردن افراد و جامعه و برآورد واكنشها باشد. مواظب باشيد.
عماد 19 اسفند 1386
ما نمی گوییم شفقت بد است خیر ولی برای این منصب بهیچ وجه کارایی ندارد .حالا چرا شما اینطور مدافع سینه چاک ایشان هستید و به نظرات بیشمار دیگران اهمیت نمی دهید و آنها را درج نمی کنید لابد منافع تان به خطر می افتد و ...
م. ف. آملی 29 اسفند 1386
برخی از این شایعات را شاید بتوان انتشار اسناد طبقه بندی نیز دانست ... گاهی نیز صبر و حوصله لازم است ... هر چند از شفقت آقای شفقت و یا از وجود و عدم شفقت دیگران نسبت به شفقت، چیزی نمی دانم. و البته چندان مهم و یا هم نیز نیست!
مهدی 11 فروردين 1387
از نویسنده مقاله خواهش می کنم کمی مطالعه خود را بیشتر کنند ، زشت است که با این الفاظ احساسی بخواهید منطقی هم حرف بزنید. در ضمن بجای استفاده کردن از واژه های کلی بهتر است با آمار و ارقام حرف بزنید.
نا شناس 11 فروردين 1387
بابا اين بنده خدا داره ازجون مايه ميزاره خيلي زحمت ميكشه من ميخوام بكم استاندار عزيز اي والله خيلي مردي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.523 seconds.